Friday 6 September 2013

Saya Seorang Lelaki Yang Gentlemen :D

Hai saya seorang lelaki yang bernama Zenizam bin mohd rahim.
Sedap kan nama aku? Eh mesti lah sedap nama aku, sape kata x sedap meh aku lassstik bibir dia : > ..
Betul ke lelaki macam aku ni gentlemen..
Ada ramai yang mengatakan aku ni gentlemen tetapi aku menafikan sekeras2nya..

Nah nengok gambar aku ni

alahai tengok gambar sendiri pun dah rasa macam  geram2 jer.. ( Si bibir tebal)



Ramai yang akan rasa wahhhh!! hotnya2 hotnya beliau kakaka puih puihh. Buat muka terkejut skit


sampai kucing pun juling tgk gambar aku hauhauahau


Okey berbalik pada tajuk entry aku tadi, aku bukan nak cerita pasal diri aku pun :D aku cuma nak cerita CIRI CIRI LELAKI GENTLEMEN mesti ramai gadis2 kakak2 makcik2 puan2 datin2 makhayam2 babygirl2 dan yg berstatus hawa ni seronok klu dpt laki macam gini kan.


1. Pada zaman sekarang ni bukan zaman dulu2 ek zaman sekarang, 60peratus lah aku rasa semua dah ada kenderaan sendiri x kira motor atau kereta. Jadi bagi seorang lelaki yang gentlemen beliau pasti akan memberi tawaran yang hebat utk si gadis2 kakak2 makcik2 puan2 datin2 makhayam2 babygirl2 untuk mengambilnya di rumah dan hantar balik pulak tu siap kat depan pintu gate rumah. Itu kalau pintu gate berkunci kalau x kunci sampai pintu rumah kut dia hantar kan :D. (kalau mcm aku x tau lah hantar ke x :) )

2. Ini pulak cerita kat kedai makan. Aku suka perhatikan kalau ada couple2 makan bersama2 gather2 ni, sebabnya nak tgk gelagat si lelaki. Nak tengok lelaki tu very the gentleman ke x meh kita tgk sanggupkah beliau p amik,beratuq dan bayaq untuk makanan kepada gadisnya. Sangatlah gentleman kan kalau sanggup. ( macam aku, aku x pandai kot, sebab aku ni pemalu :), kng aku amik lauk aku je dulu kihkihkuhkrohkroh ) Tapi kalau bf nya sanggup kira gentleman tu 

3. Pastu bila dating pulak mesti la kene ada adegan berjalan2 tepi tasik ke lombong kan. Untuk si lelaki aku menggalakkan korang cuba lah berjalan seiring dan sejalan (tajuk lagu yer) sebab apa tau sebab apa?? Sebabnya perempuan ni jalan macam siput perlahan jer tah apa tah yg buat kan dorang jalan perlahan, itu baru pakai selipar cap Fipper Uptown belum lagi yg pakai heel 18 inci mau x begerak2 lagi kot kikiki... Jadi seeloknya jalan tu biarlah perlahan2 tapi kalau bukan muhrim tu bia jalan je seiring yer jangan pegang2 :D.
(manusia macam aku nih mmg jalan laju jadi nk jd gf aku korang pun kene jalan laju gak :D )

Dan kene ingat kaum lelaki, lelaki sekarang ni ramai yang merungut kononnya perempuan ni  fussy la tu la ni la. but sometimes awok2 laki2 semua  kena realise yang perempuan still perempuan and lelaki still lelaki. sila pamerkan tanggungjawab anda dan percayalah perempuan pasti akan cair punyalah dengan layanan korang tu. (but sometimes they treat us nicely before married..lepas tu? lepastu berkekek lah seisi rumah hahahaha

Awok2 laki3 semua kena faham, perempuan ni bukannya nak sangat harta harta estet luar dan dalam negeri korang tu, but girls nak mereka dihormati dan dilayan sebagai perempuan. 
(Nasib baik aku ni lelaki yang sopan)

















No comments:

Post a Comment