Friday 27 September 2013

Projek Shoot Tudung Kawan-Kawan

Hai assalamualaikum dan selamat hari jumaat...Macam mana hari ni korang..aku kat opis ni suam2 gigi jer... tgh buat rujukan untuk shoot tudung member aku dekat shah alam besok pagi :)
Aku sebenarnya minat dgn tudung ni, tp tu lah aku cuma boleh shoot je, nak pakai x boleh pulak kan :D

Jadinya hari ni lepas sembahyang jumaat aku buat reference sikit dekat butik online ni yang bernama HER by LYNDAROSLAN

Banyak lagi butik2 online yang lain aku survey, tp cukup lah ni je aku buat sample, buat apa nak banyak2 nanti buat pening jer.. Okay bagi awok2 yang berminat nak beli tudung tu boleh la view web yang saya bagi tadi...Tudung2 dorang semua cantik2, termasuk lah orang pakai tudung tu :P ... Kalau x silap aku orang yang pakai tudung tu wife kepada Aizul Marcello... Dia ni pun photographer, merangakap photographer utk butik online wife dia :D

Gambar2 kat bawah ni je aku buat rujukan untuk aku shoot besok... Nanti dah siap shoot besok aku akan update yer...Mungkin aku akan x update sabtu, ahad dan isnin :) okey jumpa nextweek :D





okay selamat membeli belah secara online yer awok2 :D

No comments:

Post a Comment