Thursday 26 September 2013

Creative Thinking From Jason Lee

Hai selamat petang uols... kali ni membuak2 pulak aku nak update blog...siot je kan keje x siap lagi tapi nk update blog kemain lagi... kikiki aku rsa seronok pulak bila terbaca artikel pasal Jason Lee..korang mesti x tau kan sape dia ni... aku pun baru je tau dia ni sebab terbaca dalam blog...

Yang best pasal Jason Lee ni sebab gambar2 yang diambil olehnya...Jason Lee ni pada asalnya ada seorang wedding photographer...Beliau start taking picture anaknya masa tahun 2006... lama gak kan ( time ni aku baru form 4 kot )

Kebanyakan idea utk gambar2 ni datang dari anak2 perempuan beliau Kristin dan Kayla... aku harap nanti kalau aku kahwin nanti dapat anak2 comel aku pun nak buat mcm gini jugak lah...tp x tau lah masih trend lagi ke x zaman aku kahwin ada anak nanti kekeke
























kalau korang semua nak tengok lagi banyak gambar yang ditangkap oleh Jason Lee ni boleh lah tgk kat sini

2 comments:

  1. creative.. licha minat sgt dengan art.. :) singgah follow awak juga

    ReplyDelete