Wednesday 25 September 2013

Awesome Red Hong Yi


Assalamualaikum dan selamat pagi makcik yang belanja nasi lemak dekat aku pagi tadi kikiki...
Biasa lah duit kecik tade kita bagi la duit besar... Bila bagi duit besar, makcik tu pulak xde duit kecik, haa camne tu, last2 acik tu pun belanja aku kekekek...mudah2an murah rezeki makcik tu :D

Okay kali ni aku nak bercerita pasal artist dari malaysia ni...yang ni bukan artist nyanyi2 tau, dia seorang yang sngat art...aku teruja bila tengok instagram dia, banyak artwork2 yang very the OHSEM tauuuu...


nak tengok dia nah nindia

Cantik kan dia..tp kisah apa aku dia cantik :D aku cuma suka tgk artwork2 dia jer :D




Kat bawah ni adalah sedikit artwork yang dia dah buat, ohsem kan ? mcm gitu pun boleh buat art, kalau nk suruh aku memang x lah :D








korang boleh view artwork beliau dkt sini 
instag beliau pulak nah


No comments:

Post a Comment