Wednesday 25 September 2013

INI VERY THE OHSEM - STUDY CUBE : KUBIKEL UNTUK PELAJAR DI KOREA SELATAN

Assalamualaikum dan selamat hari Rabu...

Dari semalam hingga ke hari ni banyak cerita pasal Bini Matyo (Nor Shahrul Idlan Talaha) . Tapi aku x berapa berminat nak bercerita pasal dia.. buat apa nak cerita pasal dorang xde pekdah pun, baik g petik buah pelam epal pastu cicah dengan kicap lagi sedap kan :D kekekeke..

Buah Pelam sedap di makan menjilat jari hauhauhau


Okay berbalik pada tajuk entry, aku cuma nak bercerita pasal budak2 di Korea Selatan... Saingan untuk mendapat tempat di IPT (aku rasa IPT kot dorang panggil gak :D) adalah sangat padu (sengitlah kiranya)..
Jadi ibu bapa mereka sanggup bebelanja lebih bagi memastikan anak2 mereka dapat belajar dengan suasana paling optimum.
STUDY CUBE ini menjadi kegilaan ataupun trending di Korea Selatan..kalau dkat KOKDIANG aku x tau lah trending ke x (jgn marah org kokdiang :D).. Study Cube ni ada sebuah bilik kecil yang dikatakan dapat memastikan pelajar tidak mudah diganggu ketika menelaah bahan2 ilmiah...
Ianya dilengkapi dengan buku2 lampu LED, meja belajar, sistem aliran udara dan FOOT MASSAGE (yg ini paling ohsem wakakak)

STUDY CUBE ini dijual dengan harga RM7133 kalau di konvert USD jadi la USD2200...
Persoalannya adakah mak bapa korang sanggup membeli benda alah ini bagi memastikan korang menjadi pelajar cemerlang..

Tepuk dada tanyalah mak ayah korang kekekeke



Aku x pernah rasa pun nak beli benda alah ni kalau aku ada anak kekeke


No comments:

Post a Comment