Thursday 19 September 2013

Hari IOS 7

RasAssalamualaikum.. Kom apa kombet bet bet apa betmen men apa mentol tol apa tolak lak apa lakse se apa sepak pak pakhang :P
 Hahaah jangan marah yer sedara sedari cikebum cikebum... Hari ni ramai yang kecoh kecih berceritakan tentang ios7... Ni kalau ceritakan dkt mak aku pasal ios7 pasti mak aku xtau, yg mak aku So7, lagu topnya sephia kikikiki...
X ada apa pun yang bestnya pakai Ips7 ni, sama je mcm pakai henpon 3310 xde beza apa pun... Mulanya aku x teringin pun nk update ios tapi atas desakan rakan2 maya yang sering menghapllod gambar updating version di sana sini, aku jd lebih terancam tiba2 aku tertekan update version jugak hauhauhau jadi aku pun telah menjadi IOS7 .... Terasa mcm hebat sgt je walhal xde apapun... Dah lah update lama giler nak skt sejam aku nunggu habis update , habis quota broadband aku utk ko je IOS7....
Klu nk tgk aku punya wallpaper nah nindia simple mimple jer aku punya wallpaper kan...xde letak gambar awek, malwe,makwe,halwe,gepren,kekasih apa2 jah
Tgk biasa je kan xde apa2 pun, semua nk kecoh2.. Tau lah awom semua kaya pakai ipong ori, kawe pakai ipong china pun boleh update tau... Update status lah tapi hauhauhau... Oklah awok semua selamat beristirehat... Bagi yang dah berkahwin selamat beristerirehatdanrawat yer... Kawe pun nk kawin gak x lama lagi.. X lama lagi.. X lama lagi... Kihkihkih

No comments:

Post a Comment