Friday 16 August 2013

ZizamRahim Ohsem

Assalamualaikum dan selamat perang jumaat :D
Rasanya dah lama aku x update blog aku ni...alah xupdte blog pun x pe bukannya ramai follower pun hikhokhikhok mcm bunyi tenuk kan aku pun xpaham knapa kawan aku suka tulis mcm gitu aku pun terikut plak...
Sebulan lebih x update blog sebelum puasa sampai lah hari raya dan seminggu dah beraya, bz yg amat sgt aku ni... Nasib baik lah bujang lagi, klu ada gf mst gf aku dah mtk putus, mana taknya pagi kul 8,9 g studio balik kul 2 tgari. Sambung petang pulak g niaga bazar ramadan...eceli yg buat sbk sbb niaga bazar aku jual cucuk, klu dkt pd ni org pggl steambot tp masa dkt bazar org kata yongtaufu jadi mana satu yg betul aku pun ....x tau lah ( buat suara jep sepah)... Alhamdulillah bisnes bulan puasa steambot berjalan lancar cuma aku mbayamgkan igtkan boleh dapat beribu2 hahahaha perasaan membuak3 sebelum nak start meniaga tu, tp bila dah niaga penatnya x igt phew phew kelungkang kelingking mcm2 lah. Mula2 puasa rajin lah g terawih sbb kuat lagi lama2 lembik dah lutut ni mcm kene ketuk kepala lutut kekekeke :D blik niaga je tertonggeng terus kikiki..tp dgn duit tu lah aku boleh bayar duit itunini itu ini, beli kuih raya tuk mak nenek, baju raya akak aku sapot, duit belanja minyak kete tol balik kampung, serbis kereta tukar itu kelepak kelepuk dah main ribu2an ringgit siot je kan, duit mcm air longkang yg x tersumbat laju je ngalir. Ni dah lepas raya musim org kahwin pulak, masing2 berlumba2 nak kahwin dah mcm pesta kahwin tgk. 
Aku nak kahwin gak tp nak tunggu org tu clash dulu dgn bf dia wahahaha boleh lak buat harapan mcm tu  ;) tp xpe lah dia x cantik dia x pandai dia x comel dia pendek dia hitam dia gemuk dia selipar x de saiz dia berak busuk kentut lun busuk dia x segala2nya x lah hahahaa harap2 dia baca lah...
Jadi kesimpulannya nah ini dia 
Aku sebelum nk g menikahkan org hahaha aww hot x... Hot lah sbb tu spek aku jd hitam panas tu :P

☺º°˚˚°ºooK byeee sicantik molek manis menawan yg kacak bergaya wowitttt :P

No comments:

Post a Comment