Friday 16 August 2013

Rumah cikgu kimia aku :D


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Hai selamat hari sabtu dan selamat berrayer rayer ke rumah kawan2... Harini assignment aku dkt umah cikgu kimia aku :)... Aku punya assignment bkn assgnmnt budak2  student leni.. Assgnmt aku kat umah org kawin... 
Klu nk diikutkan nk g open house umah kawan2 tp memandangkan dah kono kojo lak ai minggu ni telopeh lah nk g makan-makan menggemokkan badan...makanan org melayu ni sihat2 boleh tambah macam2.. Tambah kolestrol tambah lemak tambah bunchet tambah doublechin tambah gula tambah tambah lagi lah... Ohsem makanan org kita ni :D
Yang sebenarnya aku ngn kwn aku jd Op photographer kawin utk anak cikgu kimia aku (cikgu mariam).. Cikgu ni garang dulu bila waktu math dgn kimia je aku dah terkulat2 nk masuk kelas kekeke. Tapi yg sebenarnya cikgu aku ni baik seronok ronok dia hari ni aku tgkp gambar mereka sekeluarga..
Itu je liveupdate utk harini (xbest update via phone x de feel)
Nanti tunggu mlm kang aku update gambar2 nikah anaknya pula.. Harini gambar nin dia
Ni umah nya :) 



Sebenarnya ni gambar family potrait utk gambar raya katanya tunggu mlm nanti puler :D wink pisyoy

No comments:

Post a Comment