Wednesday 21 August 2013

Aku pun ada hutang

Assalamualaikum dan selamat malam cik puan tuan abang puan kakak adik makcik pakcik kazen mazen jiran musuh terdekat dan yg mengenali...
Entry kali ni bertajuk hutang... Semua ada hutang lagi2 org mcm aku ni tgk muka berduit tp xde pun duit...bukannya xde duit duit ada tapi xcukup...mcm2 nak kene buat maklum lah aku bukan dilahirkan dlm keluarga yg senang...jadi terpaksa lah aku memulakan langkah dgn perlahan2...
Hutang ni sebenarnya aku x minta pun nak berhutang tp atas sebab tertentu yg memaksa aku berhutang... Sape yg nk berhutang aku rasa semua org klu boleh x nk berhutang... Kan senang klu kita boleh buat apa saja ikut suka xpe ada hutang... 

 
Betul tu malam hari je jadi risau bila aiang jadi hina hurmmm

☺º°˚˚°ºooKlah bagi sesiapa yang rindu nk tgk muka aku yg tgh menanggung hutang ni tgk ler kat bawah ni :P

Aku x tau kenapa aku buat muka mcm tu okay lah bye selamat malam awok2 semua...

No comments:

Post a Comment