Sunday 16 June 2013

Resepsi wani + nizam

Assalammualaikum dan selamat sejahtera uols :)

Sekarang ni musim orag kahwin ke x cuti sekolah pun orang tetap akan kahwin. Aku lihat nowadays orang dah x kisah sangat pasal cuti sekolah atau tak. Bagi aku yang aku nampak mereka lebih mengutamakan tarikh perkahwinan mereka. Mungkin mereka memilih tarikh kahwin yang ada makna bagi diri mereka sendiri sebab tu lah zaman sekarang kita boleh lihat orang kahwin bila2 masa sahaja :).

Aku mcm biasa merakam detik bersejarah perkahwinan mereka. Minggu ini aku ada dua wedding yang aku pergi 1st di Kapar and kedua di Cheras.

Aku ingin mengucapkan selamat pengantin baru bagi kepada semua pengantin yang melangsungkan perlahwinan mereka pada hari ini. 

Aku berbaju melayu hitam dan bertopi. Ohsem x kikiki :)

No comments:

Post a Comment