Friday 14 June 2013

Jem teruk di Tol Batu 3 Shah Alam

Sudah menjadi kebiasaan aku untuk datang ke Shah Alam walaupun rumah aku di Port Dickson. Hari ni pukul 10.09 malam aku dah pun di tol batu 3 Shah Alam. Sebenarnya aku x berapa minat datang sini memandangkan assignment aku besok dekat Kapar Klang ku gagahkan jua ke Shah Alam. Shah Alam dgn Kapar tu xde lah jauh mana sekangkang kera je pun. Yang sebenarnya aku ni dulu pernah menetap di Shah Alam iaitu di Pusat komersial Seksyen 7 pada waktu tu aku muda remaja lagi dan di gelar pelajar universiti :)
Ya g sebenarnya aku nk bgtau adalah pasal jem super duper teruk tadi dkt tol ada sebiji lorry yg x begerak2 dr kaunter tiket tol. Aku rasa tiket tol dia hilang sbab tu yg lama sangat dkt situ. Ekoran dr kejadian itu maka bersusun la puluhan kereta beratur di belakang lori tersebut, nasib baik aku duduk dekat lane sebelah ;)

P/s lain kali simpan tiket tol tu betul2. Aku byk kali dah terkena insiden tiket tol tidak dijumpai bukan hilang tapi x dijumpai. X silap RM 60 kot kene bayar :) melayang duit kan. Lain kali hati2

No comments:

Post a Comment