Thursday 3 October 2013

Target Practice Alarm Clock

Hai Assalamualaikum dan selamat malam Jumaat..Wah jumaat kan mlm ni mlm jumaat wahh..4 kali wahh 5 kali wahhh...phuih xde beza nye bg aku mlm jumaat dgn mlm2 yg lain...
Oh hai lama kan kali ni entry yang terakhir untuk minggu ni sebab besok aku nak g kelantan dgn kawan2 aku :D weeee... Jalan2 sebelum aku akan start busy bulan 11 dan bulan 12 ni... biasala nak cuti kan...

Okay entry kali ni berkenaan barang baik.. is barang baik is barang baik is barang baik... Bagi penggemar tidor lambat dan ingin bangkit tdo awal, korang patut ada alat TARGET PRACTICE ALAM CLOCK ni..sebab apa sebab dia best ( lama dah aku x tgk iklan sebab dia best ni)

Okay sebab apa benda alah ni aku galakkan, tgk gambar je dah tau kan kekeke ( sebab tu orang kata dengan gambar sahaja dah boleh dah menceritakan segalanya).

Pistol ni menggunakan sistem infrared dan tembakannya ada bunyi sound efek lagi tu... Jadi apa lagi meriahkan pagi anda dengan TARGET PRACTICE ALARM CLOCK ni :D

Dekat amazon dorang dah jual murah RM31.27 klu USD9.79







Sumber dari AMAZON

2 comments: