Thursday 8 March 2012

List To Do 9 March 2012

Assalamualaikum dan selamat pagi

Dah dua hari aku x update diari aku kat sini, so banyak benda yang aku x buat dan x done lagi segala checklist yang aku buat pada list to  do 7 March... Maklum la semua urusan nak kene buat jadi xde sape yang boleh handle kerja ni.. Kali ni aku nak recheck dan pastikan buat hingga ada yang siap :)..Yang menjadi masalah pada aku bila kawan2 datang ajak minum dan aku pula terpaksa ikut kerana nak menjaga hati kawan :) last2 kerja aku x siap eeeee

+ 1 st thing is siap kan album sakeena outdoor (BARU 3 MUKA SURAT)
+ KAD KAHWIN NURA DILLA, KAD KAHWIN KAK NUR AIN, KAD KAHWIN NAD MOTECH, KAD KAHWIN TUN YUSOF, KAD KAHWIN TUN TEJA,KAD KAHWIN CHICI ADNEY, KAD KAHWIN WEWEQ SULLE
+ Pastu streamer sultan kedah ( SATU APA PUN BELUM SENTUH)
+ Besok malam petang nak ambil kad kahwin hantar pada client ( DONE)
+ Jangan lupa print banner sekali Kak Junita punya heeeeeee ( DONE)
+ Check order dengan client dari Sabah untuk kad kahwin pulak (DONE)
+ Banner untuk studio (fotostat, printing,fotografi) design belum buat lagi ( BELUM)
+ Besok kene update KadChanteq punya proses tempahan,cara tempahan dan sebagainya :)

No comments:

Post a Comment